Reklamace, vrácení a výměna zboží
Reklamační řád e-shopu mistrizahrady.cz
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění práv z vadného plnění u zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu mistrizahrady.cz, provozovaného společností:
ELEKTRO ELDORADO s.r.o.
Hlavní třída 138/7, 737 01 Český Těšín
IČO: 27766713
E-mail: info@mistrizahrady.cz
1. Odpovědnost za vady
Při převzetí zboží odpovídáme za to, že:
-
odpovídá sjednanému popisu, množství, kvalitě a funkčnosti,
-
je vhodné k obvyklému i sjednanému účelu použití,
-
je dodáno s potřebným příslušenstvím a pokyny.
V případě, že se vada projeví do jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí (pokud to neodporuje povaze věci nebo vady).
Neodpovídáme za:
-
vady vzniklé po převzetí zboží,
-
běžné opotřebení (včetně snížení kapacity baterií),
-
vady použitého zboží odpovídající míře opotřebení při převzetí,
-
rozdíly v barevných odstínech způsobené zobrazením na monitoru.
2. Lhůta pro uplatnění reklamace
-
Nepoužité zboží: 2 roky od převzetí (pokud není uvedeno jinak).
-
Použité zboží: 1 rok od převzetí (není-li sjednáno jinak).
-
Zboží s trvanlivostí: do data uvedeného na obalu.
-
V případě výměny nebo opravy se záruka neprodlužuje, ale přerušuje o dobu, po kterou nelze zboží užívat.
3. Práva z vadného plnění
a) Oprava
Pokud je vada odstranitelná, máte právo na bezplatnou opravu.
b) Výměna
Můžete požadovat výměnu zboží, pokud by oprava byla nepřiměřeně nákladná.
c) Sleva
Máte právo na přiměřenou slevu, pokud:
-
vadu nelze odstranit ani zboží vyměnit,
-
zboží je vadné opakovaně,
-
vada je podstatná,
-
zboží má více vad současně,
-
oprava by nebyla možná včas nebo bez obtíží.
d) Odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
Toto právo máte, pokud platí totéž jako výše u slevy, nebo v případě vadné montáže instalované námi nebo na naši odpovědnost.
4. Kdy nelze reklamaci uplatnit
-
Vada vznikla vaším zaviněním.
-
Vada se projevila po uplynutí záruční doby.
-
Jedná se o běžné opotřebení, nebo zboží nemělo vadu při převzetí.
5. Jak reklamaci uplatnit
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu na adrese sídla nebo provozovny.
Doporučený postup:
-
Informujte nás e-mailem nebo telefonicky (není povinné).
-
Popište vadu a způsob řešení, který požadujete.
-
Zboží zašlete (ne na dobírku) spolu s kopií dokladu o koupi a popisem vady na adresu:
Elektro Sikora Roman, Jablunkovská 2054/30, 737 01 Český Těšín 1 -
Zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik doručení zboží a oznámení vady.
6. Vyřízení reklamace
-
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
-
Vystavíme vám písemné potvrzení o uplatnění i vyřízení reklamace.
-
Pokud reklamaci zamítneme, obdržíte písemné odůvodnění.
7. Náklady
Máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Uplatněte je nejpozději do 1 měsíce od vyřízení reklamace.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 10. 5. 2025.